Jsem obyčejná holka s neobyčejnými sny. Díky Bohu a pomoci spousty lidí se mé sny o Africe stávají realitou...

středa 15. prosince 2010

Díky

Tahle karta, vznikla proto, aby jste na mě tak rychle nezapomněli:) Můžete si mě přilepit na ledničkuk, skříń nebo klidně i na záchod:), hlavně když si na mě někdy vzpomenete. Budu potřebovat vaši podporu, a moc si cením všeho, co už bylo pro mě vykonáno. Začínám si říkat, jestli si to vůbec zasloužím a pomalu mi dochází, že s důvěrou a podporou přichází také zodpovědnost. Takže díky všem přátelům a moji skvělé rodině (té pokrevní i té co jsem získala v Kristu), kteří stojí při mě, dělejte to i dál prosím. Děkuji Michalovi Klusovi a jeho rodině, že mě ve všem dobrém podporují a stojí za mnou, děkuji tobě Luci, za to že ses také stala součástí mé rodiny a vám všem které nejmenuji, protože dobře víte, jak vás mám ráda co pro mě znamenáte děkuji taky. A Adame Sabelo, tobě děkuji za vytvoření téhle karty, jsi můj bratr a moc si tě vážím. Krásné svátky všem, a největší DÍKY tobě Pane, že ses narodil!

Žádné komentáře:

Okomentovat